środa, 17 lipca 2013

organizacja koncertu .

Cześć i czołem,
     Już od dawna pewnie nie tylko my z Viki staramy się o koncert naszej idolki w naszym kraju, ale również i Wy. Selena nigdy nie była w Polsce, a teraz w ramach nadchodzącej trasy "Stars Dance Tour" może uda nam się ją do nas sprowadzić. Jak? O tym za chwilę.

     Niedawno wróciłam z wakacji, ale już ciężko pracuję i załatwiam co tylko mogę aby ułatwić wszystko, żeby zorganizować jedną akcję. Widzę że również powstała internetowa petycja { klik } , w której po prostu wypełniacie swoje dane (uwaga! można zaznaczyć żeby być anonimowym, jeśli ktoś nie chce się ujawniać!) i po prostu podpisujecie się pod petycją odnośnie sprowadzenia Seleny do Polski. Musi być dużo podpisów, a jak na razie widzę jest ok 147 (17/07/2013) i mam nadzieję że tych podpisów pod petycją będzie co raz więcej.

     Wcześniej również rozmawiałyśmy już aby przeprowadzić mały "spam" do polskich agencji promotorskich, prosząc ich grzecznie i kulturalnie o zorganizowanie koncertu w ramach "Stars Dance Tour", w naszym kraju. Na dole zostaną podane wszystkie numery telefonów, adresy mailone jak i zarówno adresy korespondencji, przekazywanej drogą pocztową. Postaramy się również napisać wzrór, lub wersję z której będziecie mogli brać przykład, podczas pisania przez was maili oraz listów.

     Podczas pisania różnych maili w sprawie organizacji, próźb, zapytać i innych, pamiętajcie aby zachować kulturę i grzeczną i poprawną językowo formę. Jeśli będziemy zbyt natarczywi, i zbyt niegrzeczni - oleją nas. Pamiętajcie o tym !


Live Nation :
✉ul. Wołodyjowskiego 59, 02-724 Warszawa
☎ (22) 646-06-59
✉ info@livenation.pl

Prestige MJM :
ul. Poznańska 72 , 63-400 Ostrów Wielkopolski
+48 62 734 62 61
biuro@imprezyprestige.com
     m.kurzawa@imprezyprestige.com
     m.wojtasik@imprezyprestige.com

Rochstar Events :
✉ ul. Wał Miedzeszyński 384, 03–994 Warszawa
☎ (22) 858 97 63
✉ biuro@rochstar-events.com

Makro Concert :
ul.Wasiutyńskiego 3, 00-707 Warszawa
(22) 696 99 00
poland@makroconcert.com
     magda@makroconcert.com
     pr@makroconcert.com


     Pisząc maile, listy albo dzwoniąc do powyższych instytucji, nie zapomnijcie o podstawowych zwrotach jak "proszę" czy "dziękuję". Dodając na końcu "proszę o odpowiedź :)" macie szansę że wam odpiszą. Jeśli będziecie pisać listy, i wysyłać je pocztą, to możecie je pisać ręcznie, możecie na komputerze, ale pamiętajcie o uprzejmości i estetyce.

     Każdy list, mail i rozmowa będzie indywidualna, będzie wyjątkowa i inna dlatego nie chcę wam pisać ani narzucać treści. Piszcie to co czujecie, kiedy macie świadomość że Selena nie zaplanowała naszego kraju, że jestm wam smutno. Opisujcie dlaczego tak bardzo chcecie jej koncertu! Jeśli będziecie mieli jakiekolwiek problemy piszcie do nas! -
@disapp3ar_ oraz @itsvickies

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wasze zaangażowanie w organizowanie koncertu Seleny w Polsce. Ja i moja partnerka będziemy się starać w pomocy o sprowadzenie Seleny do Polski :) ~ @SGUpdatesPL

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda to na prawdę dobrze. Widzę duży wysiłek w to włożony, oraz dużo zaangażowania. Postaram się napisać maile oraz listy oraz zadzwonić do wszystkich organizacji :) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooo !!! super że ktoś się tym na poważnie zajął, napisałem już do wszystkich agencji po 2 maile z dwóch kont. Wiadomo już coś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam do wszystkich organizacji na emaile :3 - Hania

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam już wszędzie e-maile, jutro powysyłam z e-maila mojej siostry haha
    @Solumss

    OdpowiedzUsuń
  6. Również wysłałam wszędzie e-maile a teraz czekam na odpowiedź :> Mam nadzieję, że coś z tego będzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super ze ktoś się tym zajmuje gdyż ja również chce aby selena w końcu zawitala w Polsce ... myslalam ze nikt się tym nie zajmuje ale myliłam się sama jak znajde czas napisze najlepiej dla mjnie byłoby jakby koncert był albo w Krakowie albo Katowicach lub w ostateczności w lodzi ale nie w wawie bo nie dam rady

    OdpowiedzUsuń